Skrevet av Emne: "Førskoleturnsprell" sommeren 2010  (Lest 2485 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
"Førskoleturnsprell" sommeren 2010
« på: Onsdag, 11. August 2010, 13:54 »
Jeg legger opp til en siste mulighet for å få trent (hovedsaklig turn) i hallen på Lahaugmoen nå før skolestart. Opplegget er veldig likt det som var på Sommerturnsprell 2010. Det er vel enkelte som vil starte på skole i løpet av denne perioden, men det er noe trening  litt ut på ettermiddagen, samt 2 lørdager, så det burde være mulighet for de fleste  :D

Det vil kunne bli begrenset plass på disse treningene, blant annet i forhold til hvor mange trenere jeg klarer å skaffe ved stor pågang, men hallen skulle ha plass til inntil en 50-60 utøvere. Jeg vil være tilstede på alle treninger, og jeg regner med å skaffe flere trenere etter behov (vil forsøke å ikke ha mer enn ca. 10 utøvere per trener). Men det kan være det blir vanskelig, så det må kanskje beregnes en viss egeninnsats/egentrening. Trampett og trampoline kan kun kjøres med kvalifisert instruktør!

Hallen har fullt sett med apparater for apparatturn kvinner og menn (unntatt frittståendefelt), stor trampoline, trampett(er) og en Team-track (en lavere, flatere airtrack som kan stilles hardere enn "vanlige" airtracker). Det er også forholdsvis godt med matter, landingsmatter og tjukkaser. Nå er det også en "belterigg" som fungerer som beltet i turnsalen på NIH (eller Nes Turns belte i Neshallen, for de som har vært der). Denne gjør det mulig for cheerleadere å f.eks. trene saltokast med skru (har flere skrubelter tilgjengelig!), eller doble, med stor grad av sikkerhet (mottak i cradle blir "litt" vanskelig, spesielt med skrubeltet). Og andre som ønsker å lære å skru, eller andre større volter, kan selvsagt gjøre dette fra nær sagt et hvilket som helst underlag man ønsker... Og det er rimelig raskt å lære å ta imot med belte, så her kan man muligens stille med egne trenere og få trent en del. Det er en fordel om personen som tar imot er større enn personen som skal tas imot, og det er også en fordel å være sterk. Og det krever noe teknikk å "dempe" riktig, så det krever nok litt tid å få full kontroll på mottaket.

Hallen er ikke veldig lett tilgjengelig med offentlig transport, men ligger greit til med bil (5 minutter fra E6, avkjøringen ved Hvam). Det går likevel minst en buss langs hovedveien, som er i gangavstand til hallen, også direkte fra Oslo.

Det vil være tilgjengelig vanlig videokamera og et highspeedkamera, med diverse muligheter for å vise på "skjerm" under treningene! (Som jeg egentlig alltid har med utstyr til for de som er borti meg på vanlige treninger... Så det er stort sett alltid mulighet til å få filmet og sett litt på ting under trening hvis ønskelig!)

Treninger kan bli avlyst ved mindre enn 5 utøvere påmeldt til hver økt (de kan også bli gjennomført med kun en utøver = veldig billige privattimer!). Avlysning vil skje senest dagen før, med direkte beskjed til de(n) som eventuelt hadde meldt seg på den avlyste treningen.

Priser:
Per person:
  • Pris treningsopplegg en økt: 200,-*
  • Pris treningsopplegg en dag: 300,-*
  • Pris fri trening **: 1000,-
Det er også mulig å møte opp på bekreftede treninger uten å ha meldt på på forhånd, men da er prisen 300,- per økt og 500,- per dag, uten mulighet for noen rabatt! Og det forutsetter selvsagt også at det er plass!! Og det vil da være kontant betaling (ikke kort!).

*Samme pris som "Sommerturnsprell 2010" pris da det fortsatt er to timers trening per økt kontra tre tidligere!
**Vil ikke lenger lønne seg, så det er tatt vekk!
En økt er en to-timers trening, en dag er to treningsøkter samme dag.

Rabatter:
  • Hvis dere melder på og betaler for 2-4 økter/dager får dere 10% rabatt
  • Hvis dere melder på og betaler for 2-4 personer sammen får dere 10% rabatt
  • Hvis dere melder på og betaler for 5-9 eller flere personer sammen får dere 20% rabatt
  • Hvis dere melder på og betaler for 10 eller flere personer sammen får dere 30% rabatt

Rabatten for antall økter/dager vil legges til rabatten for antall personer (totalt da maks 40% rabatt!).

Tidspunkter:

Foreslåtte datoer/tider
Bekreftede datoer/tider
Avlyste datoer/tider

• Lørdag 14. august 11-13 og 14-16
  • Mandag 16. august 12-14 og 15-17
  • Onsdag 18. august 12-14 og 15-17
  • Lørdag 21. august 11-13 og 14-16

Sted:
Gymsalen GIF-turn holder til i på Lahaugmoen (med kartlink!)

Hvis det kommer inn fler påmeldinger enn enn det er bekvem med i forhold til trenerdekning eller total plass, vil dere likevel bli registrert og stå på "venteliste" til jeg får bekreftet flere trenere (eller jeg eventuelt får av-meldinger igjen). Dette vil dere selvsagt få beskjed om på mail når dere melder dere på!

Faktura vil bli sendt ut så snart de treningene man er meldt på er bekreftet, og man har fått plass.

Påmelding gjøres på mail til: turntimer@gymbo.no
Påmeldingen må inneholde antall personer (med navn og kontaktinfo, gjerne mobilnummer, e-post og alder, gren og lag, på alle utøverne), hvilke økter/dager den enkelte skal være med på, samt fakturaadresse (vil bli sendt på mail, men trenger likevel postadresse).

For enkelthetsskyld har jeg nå lastet opp et enkelt påmeldingsskjema (link) som dere kan bruke. Det er ikke nødvendig å bruke dette, men det kan kanskje gjøre det lettere, ihvertfall om det er flere som skal meldes på ;)

Trenger uansett den informasjonen som er indikert over her, enten dere bruker skjemaet eller ikke. Gi gjerne tilbakemelding om hva de forskjellige kan og/eller ønsker å trene på i påmeldingen også.

Dere skal rimelig umiddelbart få bekreftelse når dere melder dere på, også om dere havner på "venteliste"; se over. Om dere ikke skulle få det "raskt nok", kan dere sende meg en melding på 90951633. Får dere ikke en bekreftelse er dere heller ikke meldt på!

De som allerede ER medlemmer av forumet kan enkelt stille eventuelle spørsmålene her. De som ikke er medlemmer ennå kan gjerne melde seg inn så de kan poste her. Dere kan også sende spørsmål rundt treningen til den samme mailadressen som brukes til påmelding.

Håper folk synes dette er interessant og melder seg på!

For ytterligere informasjon om beliggenhet og lignende kan dere se den tilsvarende posten for "Juleturnsprell" i 2009. En del spesifikk informasjon der stemmer selvsagt ikke nå!
« Siste redigering: Lørdag, 21. August 2010, 05:42 av gymbo »
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
Sv: "Førskoleturnsprell" sommeren 2010
« Svar #1 på: Fredag, 13. August 2010, 18:08 »
Har nå strøket treningen lørdag 14. august.

Håper likevel folk vil melde seg på de øvrige treningene, så det blir noe av de ihvettfall!
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
« Svar #2 på: Søndag, 15. August 2010, 16:06 »
Har nå også avlyst treningen mandag 16. august.

Det ser ikke ut som det er voldsom interesse for disse treningene, men de to siste vil ihvertfall stå der foreløpig, så det er fortsatt mulig å melde seg på.
MVH
Børre

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
« Svar #3 på: Tirsdag, 17. August 2010, 20:30 »
Da er også onsdagens treninger avlyst.

Om noen skulle ønske å trene lørdag 21. august (datoen blir rettet opp nå (stod som 24. juli...)) må de melde seg i god tid før fredag kl. 20.00. En gang mellom 20.00 og 22.00 fredag vil nok også lørdagens trening avlyses om ingen melder sin interesse innen det.
MVH
Børre

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
« Svar #4 på: Lørdag, 21. August 2010, 05:48 »
Jeg har nå (noe forsinket) avlyst den siste treningen også i denne omgangen.

Det vil sikkert komme flere slike opplegg etterhvert, men for øyeblikket har jeg ingen konkrete planer. Det vil bli lagt ut på forumet når jeg setter opp noe konkret igjen.

Hvis noen har sterke ønsker om trening nå i nær fremtid får de foreslå tidspunkter, eller eventuelt be om privattimer.
MVH
Børre