Skrevet av Emne: Velkommen!  (Lest 7856 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Velkommen!
« på: Onsdag, 11. April 2007, 02:04 »
Siden det ser ut til å ha kommet til noen medlemmer nå, får jeg vel ønske alle sammen

HJERTELIG VELKOMMEN!

Det er en god del muligheter i forumet her, så titt dere gjerne litt rundt og se på dem; de skulle gi forholdsvis stor fleksibilitet og mulighet til å sette personlig preg på meldinger. (Dere må registrere dere får å kunne poste!!)

Når det gjelder avataren min, beklager jeg den foreløpig, men synes den best illuderer hår- og skjegg-tilstanden min for øyeblikket. Når jeg ser litt mer presentabel ut (noen vil vel da sikkert påstå at det aldri kommer til å skje  ;) ) skal jeg få tatt et bilde og lastet opp, men dere får overleve Bob Marleys blide åsyn foreløpig!

Sjekk også gjerne reglene innimellom, som sikkert kommer til å bli utvidet en del etterhvert.

Og til slutt vil jeg bare si:

Post ivei!!!

MVH
Børre
(aka gymbo)
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!

Utlogget Eva

• Global Moderator
  • Nybegynner
    • Super Crew Lakers
Sv: Velkommen!
« Svar #1 på: Onsdag, 18. April 2007, 22:42 »
Nå må bilde byttes Børre  ;D

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
« Svar #2 på: Torsdag, 19. April 2007, 00:37 »
Du mener vel virkelig ikke at jeg ser presentabel ut så lenge skjegget
fortsatt er der ???

Skjegget forsvinner vel rimelig fort det også nå, og da SKAL jeg få lastet opp nytt bilde (med fare for da å skremme vekk en del medlemmer...)
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
« Svar #3 på: Fredag, 1. Juni 2007, 02:46 »
Hmm, det tar visst litt tid å finne frem den barberhøvelen likevel....

O0

Og nå har jeg vært "dum" nok til å slenge ut av meg til disse freestyledanserne jeg har trent i turn, som nå skal være med i VM i helgen (!), at hvis en av dem vinner i freestyle skal de få bestemme fargen på skjegget (eller om det skal bort) og håret mitt, og jeg vil gå med det i 2 uker....

.... så jeg er ikke helt sikker på hvor bra jeg vil det skal gå med dem der nede nå.....

Så jeg vil ihvertfall vente til over helgen før skjegget eventuelt forsvinner, men skal nok greie å få opp et bilde av resultatet om en av dem skulle være så "slemme" å vinne også.

Ellers håper jeg Eva har tid nok (og oversikt nok) til å poste en "Kunngjøring" med info om mesterskapet med hvem som er med fra Norge og i hvilke grener etc.. Jeg vet bare at det er en del norske utøvere og forholdsvis mange kategorier/klasser, men kjenner litt for lite til ting til at jeg vil forsøke meg på noen særlig informativ post...
MVH
Børre

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
« Svar #4 på: Torsdag, 5. Juli 2007, 15:44 »
HJELP! (Joda, jeg kan skjønne at det var nødvendig med en tur til frisør/barberer....)

(Vedlegg synes ikke uten at man er logget inn, og her skal det være et vedlegg...)
MVH
Børre