Skrevet av Emne: Turnsprell 20. juni 2010  (Lest 1601 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Turnsprell 20. juni 2010
« på: Torsdag, 10. Juni 2010, 00:55 »
Turnsprell 20. juni 2010 med et lite "plaster på såret" for landslagsutøverne i cheerleading som ikke fikk dratt til USA på grunn av askespyttende vulkan på Island:

Utøvere på landslagene i Cheerleading som ikke fikk dratt til USA og "Worlds" får trene gratis hvis de melder seg på mens det er plass. Jeg vil også holde av 10 plasser til utøvere på landslagene til og med søndag 13. juni. (Jeg har lagt denne treningen til søndag 20. juni slik at de som er med i NRC's sommerkonkurranse lørdagen skal kunne være med. Og håper da at kanskje noen av de som kommer fra andre kanter av landet i utgangspunktet, ihvertfall de som også er på cheerleading-landslagene, kan få vært med på en liten trening...)

Det vil uansett være begrenset plass på disse treningene, først og fremst i forhold til hvor mange trenere jeg klarer å stille, men om jeg klarer å få tak i nok trenere skulle det ihvertfall være plass til en 50-60 utøvere. Trenerne vil være folk med god bakgrunn fra tropps-/apparat-turn og/eller diverse kurs i det samme.

Hallen har fullt sett med apparater for apparatturn kvinner og menn (unntatt frittståendefelt), stor trampoline, trampett(er) og en Team-track (en lavere, flatere airtrack som kan stilles hardere enn "vanlige" airtracker). Det er også forholdsvis godt med matter, landingsmatter og tjukkaser. Nå vil det også være en "belterigg" som fungerer som beltet i turnsalen på NIH (eller Nes Turns belte i Neshallen, for de som har vært der). Denne gjør det mulig for cheerleadere å f.eks. trene saltokast med skru (har flere skrubelter tilgjengelig!), eller doble, med stor grad av sikkerhet (mottak i cradle blir "litt" vanskelig, spesielt med skrubeltet). Og andre som ønsker å lære å skru, eller andre større volter, kan selvsagt gjøre dette fra nær sagt et hvilket som helst underlag man ønsker... Og det er rimelig raskt å lære å ta imot med belte, så her kan man muligens stille med egne trenere og få trent en del. Det er en fordel om personen som tar imot er større enn personen som skal tas imot, og det er også en fordel å være sterk. Og det krever noe teknikk å "dempe" riktig, så det krever nok litt tid å få full kontroll på mottaket.

Hallen er ikke veldig lett tilgjengelig med offentlig transport, men ligger greit til med bil (5 minutter fra E6, avkjøringen ved Hvam). Det går likevel minst en buss langs hovedveien, som er i gangavstand til hallen, også direkte fra Oslo.

Det vil være tilgjengelig vanlig videokamera og et highspeedkamera, med diverse muligheter for å vise på "skjerm" under treningene! (Som jeg egentlig alltid har med utstyr til for de som er borti meg på vanlige treninger... Så det er stort sett alltid mulighet til å få filmet og sett litt på ting under trening hvis ønskelig!)

Tidspunkt:
Lørdag 20. juni 10.00-13.00 og 14.00-17.00
Sted:
Gymsalen GIF-turn leier på Lahaugmoen (med kartlink!)

Hvis det kommer inn fler påmeldinger enn enn det i utgangspunktet er plass til, vil dere likevel bli registrert og stå på "venteliste" til jeg får bekreftet flere trenere (eller jeg eventuelt får avmeldinger igjen). Dette vil dere selvsagt få beskjed om på mail når dere melder dere på!

Selv om dette nå blir veldig kort frist, vil jeg forsøke å sende ut faktura med betalingsfrist i forkant.

Påmelding gjøres på mail til: turntimer@gymbo.no
Påmeldingen må inneholde antall personer (med navn og kontaktinfo på alle utøverne), om de skal være med på begge øktene eller hvilken økt den enkelte skal være med på, samt fakturaadresse (vil bli sendt på mail, men trenger likevel postadresse).

Dere skal rimelig umiddelbart få bekreftelse når dere melder dere på, også om dere havner på "venteliste"; se over. Om dere ikke skulle få det "raskt nok", kan dere sende meg en melding på 90951633. Får dere ikke en bekreftelse er dere heller ikke meldt på!

De som allerede ER medlemmer av forumet kan enkelt stille eventuelle spørsmålene her. De som ikke er medlemmer ennå kan gjerne melde seg inn så de kan poste her.Dere kan også sende spørsmål rundt treningen til den samme mailadressen som brukes til påmelding.

Priser:
Per person:
Pris treningsopplegg en økt: 300,- Halv pris: 150,-
Pris treningsopplegg to økter: 500,- Halv pris: 250,-
Og som sagt: Gratis for utøvere på landslagene i cheerleading.

I tillegg:
  • Hvis dere melder på og betaler for 2-4 personer sammen får dere 10% rabatt
  • Hvis dere melder på og betaler for 5 eller flere personer sammen får dere 20% rabatt

Håper folk synes dette er interessant og melder seg på!

For ytterligere informasjon om beliggenhet og lignende kan dere se den tilsvarende posten for "Juleturnsprell" i 2009. En del spesifikk informasjon der stemmer selvsagt ikke nå!

Jeg kommer til å fortsette med å legge opp muligheter for folk som ønsker å trene turn i hall med spesialutstyr sporadisk i løpet av sommerferien. Følg med på forumet under "Treninger og kurs" (Underforum under "Kunngjøringer" i "Generelle emner") for detaljer!
(Er dere meldt inn i forumet er det også mulig å sette opp varsling.)
« Siste redigering: Fredag, 25. Juni 2010, 14:53 av gymbo »
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!