Skrevet av Emne: Turnsprell påsken 2010  (Lest 1501 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Turnsprell påsken 2010
« på: Lørdag, 20. Mars 2010, 01:45 »
Vel, jeg fortsetter med å legge opp muligheter for folk som ønsker å trene turn i hall med spesialutstyr i "ferier". Og jeg regner med at jeg vil få tak i noen flere trenere (sist var det 3 utøvere med 2 trenere den siste økten!), så det er normalt store muligheter for å få godt utbytte av treningen. Har nå også noe mer utstyr tilgjengelig, men mesteparten av opplegget er som "vanlig":

Det vil bli mulighet for folk som er hjemme og har lyst til å trene/turne litt til å gjøre det i hallen GIF Turn bruker på Lahaugmoen i "påsken" (deler av uke 12/13). Hallen har fullt sett med apparater for apparatturn kvinner og menn (unntatt frittståendefelt), stor trampoline, trampett(er) og en Team-track (en lavere, flatere airtrack som kan stilles hardere enn "vanlige" airtracker). Det er også forholdsvis godt med matter, landingsmatter og tjukkaser. Nå vil det også være en "belterigg" som fungerer som beltet i turnsalen på NIH (eller Nes Turns belte i Neshallen, for de som har vært der). Denne gjør det mulig for cheerleadere å f.eks. trene saltokast med skru (har flere skrubelter tilgjengelig!), eller doble, med stor grad av sikkerhet (mottak i cradle blir litt vanskelig, spesielt med skrubeltet). Og andre som ønsker å lære å skru, eller andre større volter, kan selvsagt gjøre dette fra nær sagt et hvilket som helst underlag man ønsker... Og det er rimelig raskt å lære å ta imot med belte, så her kan man muligens stille med egne trenere og få trent en del. Det er en fordel om personen som tar imot er større enn personen som skal tas imot, og det er også en fordel å være sterk. Men det krever som sagt noe teknikk å "dempe" riktig, og det er normalt en fordel med hansker hvis man skal ta imot mye.

Hallen er ikke veldig lett tilgjengelig med offentlig transport, men ligger greit til med bil (5 minutter fra E6, avkjøringen ved Hvam). (Det går minst en buss langs hovedveien, som er i gangavstand til hallen, også direkte fra Oslo.)

Det vil være tilgjengelig vanlig videokamera og et highspeedkamera, med diverse muligheter for å vise på "skjerm" under treningene! (Som jeg egentlig alltid har med utstyr til for de som er borti meg på vanlige treninger... Så det er stort sett alltid mulighet til å få filmet og sett litt på ting under trening hvis ønskelig!)

Jeg vil være i hallen og være tilgjengelig hele tiden under treningene, og jeg håper å få tak i noen flere trenere også. Jeg vil til en viss grad forsøke å dele treningen opp i "temaer" eller stasjoner hvor det jobbes med de samme tingene om dere vil (forutsatt at jeg får flere trenere, ellers blir det en gruppe). Slik håper jeg å kunne blande utøvere litt på kryss og tvers av både klubber og grener. Dere kan gjerne stille med egne trenere også, men for å bruke trampett eller trampoline med egne trenere må disse ha sikringskurs fra NGTF i gjeldende apparat.

Tidspunkter:
Lørdag 27. mars 10.00-13.00 og 14.00-17.00
Mandag 29. mars 12.00-15.00 og 18.00-21.00
Onsdag 31. mars 12.00-15.00 og 18.00-21.00

(Det er satt opp en økt med sen start dels for at de som er så uheldige at de jobber disse dagene også skal ha mulighet til å være med.)

Påmeldingsfristen er dagen før den enkelte trening. Det er en stor fordel å være rask: Det KAN bli fullt, og inntil jeg får flere trenere på plass er det maks 10 plasser per dag per økt...

Hvis det kommer inn fler enn 10 påmeldte, vil dere likevel bli registrert og stå på "venteliste" til jeg får bekreftet flere trenere. Dette vil dere selvsagt få beskjed om på mail når dere melder dere på!

Siden dette nå blir veldig kort frist, vil jeg sende ut faktura i etterkant av treningene!

Påmelding gjøres på mail til:
turntimer@gymbo.no
Påmeldingen må inneholde antall personer (også om dere melder på som lag) og hvilke(n) dag(er) dere vil være med, samt fakturaadresse. Det er også en fordel med navn og kontaktinfo på alle utøverne.

Dere skal rimelig umiddelbart få bekreftelse når dere melder dere på, også om dere havner på "venteliste"; se over. Om dere ikke skulle få det "raskt nok", kan dere sende meg en melding på 90951633. Får dere ikke en bekreftelse er dere heller ikke meldt på!

De som allerede ER medlemmer av forumet kan også enkelt stille spørsmålene her. De som ikke er medlemmer ennå kan gjerne melde seg inn så de kan poste her.Dere kan også sende spørsmål rundt treningen til den samme mailadressen som brukes til påmelding.

Priser:
Per person:
Pris treningsopplegg en økt: 300,-
Pris treningsopplegg to økter en dag: 500,-

• Hvis dere melder på og betaler for 2 eller flere personer sammen får dere 10% rabatt
  • Hvis dere melder på flere dager får dere også 10% rabatt
  • Dere får eventuelt begge rabattene om dere både melder på begge dager og  2 eller flere sammen d.v.s. 20%
  • Hvis dere melder på minst 10 "persondager" som et lag får dere 25% rabatt
    (f.eks. minst 10 personer 1 dag eller 5 personer 2 dager (eller 3 personer 1 dag, 2 den neste og 5 den siste))

Man kan også forsøke å møte opp og betale kontant ved fremmøte, men da er det 500,- kroner PER ØKT, uten muligheter for rabatt, og det forutsetter selvsagt også at det er plass!

Håper folk synes dette er interessant og melder seg på!

For ytterligere informasjon om beliggenhet og lignende kan dere se den tilsvarende posten for "Juleturnsprell" i 2009. En god del av informasjonen der stemmer selvsagt ikke nå, men det meste som blir annerledes står i dette innlegget!

Hvis det er noen som vil trene EKSTRA MYE i påsken, eller som disse tidene passer dårlig for, kan dere eventuelt også forsøke å bestille privattimer (det må bli minst 2 timer trening TOTALT om dag (jeg kan ha andre ting planlagt, så det kan være nok med å bestille 1 time) for at det skal være interessant). Mail med forespørsel sendes eventuelt samme adresse som påmeldingen til "Turnsprell":turntimer@gymbo.no
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!