Skrevet av Emne: NM Cheer 2009 videoer  (Lest 1409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
NM Cheer 2009 videoer
« på: Torsdag, 4. Mars 2010, 09:04 »
Har bare konvertert ned og kastet ut det jeg tok av videoer av NM Cheer 2009. Så dette blir ingen lang post (slik jeg gjorde i 2008), men den vil vel bli utvidet etterhvert. Jeg har ikke lenger startlister e.l. så folk kan gjerne bidra med å navngi/si hvem som kjører i de forskjellige videoene. Men jeg tror jeg skal ha filmet alt som var i finalen søndag...

Hvis noen vil ha filene i høyere kvalitet (=full filstørrelse fra kameraet), får de sende meg en mail eller poste her. Og om noen skulle ville ha fjernet en video får de også sende mail eller poste her ;)

Veldig kort om "oppsettet" her nå:

Konkurranserutiner er filmet med HD-kamera på stativ (jeg fikk bare med slutten av første PS, og uten stativ), men dessverre fusker autofokusen til tider. Og der er filene som begynner med 01 og 02 partnerstunt, 03-18 er groupstunt, 19-26 er cheerdance, og resten (27-51) er "fulle" cheer-rutiner. Så da skulle det vel være mulig å finne seg selv, eller andre man er interessert i, rimelig lett likevel. For oppvisninger o.l. er det filmet med et håndholdt kamera (derfor til tider ustødig...). Der er vel de filene som ENDER på 71-79 PeeWee'er, mens den filen som ender på 80 er vel av noen som er "litt" store til å være Pee-Wee'er??!?

Her er ihvertfall filene:

Konkurranserutiner NM Cheer 2009

Diverse oppvisninger NM Cheer 2009

Håper noen finner dette interessant. Det burde kunne gi god oversikt over fremgang/endring fra ifjor til NM iår nå ihvertfall. Problemet med å se fremgang er ofte at det kommer såpass gradvis at man "glemmer" hvor man egentlig var for ett år siden, og hele tiden sammenligner med forrige uke...

Vil også benytte anledningen til å beklage hvis noen syntes jeg var kort, fjern, utligjengelig e.l. under og etter NM i fjor den korte visitten jeg hadde for å se på og filme finalene. Jeg hadde litt mye å styre med på den tiden, og benyttet dagen egentlig til å ha litt "fri" fra alt annet, og var veldig lite sosial (mindre enn normalt t.o.m.  :-\ ), og tror ikke jeg hadde klart å være så mye mer "med" uansett akkurat da. Men jeg fikk ihvertfall filmet litt, selv om det har tatt meg litt tid å få lagt det ut...

Så får jeg vel bare avslutte med å ønske alle lykke til i NM iår (og jeg kommer ihvertfall ikke til å få filmet eller sett noe "live" iår, da jeg er i Stavanger og dømmer turnkonkurranse denne helgen!). Så jeg håper det blir mye bra filmer fra andre, så jeg kan få med meg noe likevel. Og jeg skal forsøke å oppdatere posten med litt kommentarer etterhvert :-)

(Det er forholdsvis store filer, og alt er ikke kommet opp i skrivende stund, men det bør være på plass i løpet av noen timer ihvertfall. Inntil da kan du få feilmelding, og alle filene vil kanskje ikke være tilgjengelige. Det skal være 51 konkurranserutiner og 10 oppvisninger når alt er kommet ut.)
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!