Skrevet av Emne: Turnsprell i vinterferien 2010  (Lest 2961 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Turnsprell i vinterferien 2010
« på: Tirsdag, 2. Februar 2010, 18:49 »
Det vil bli mulighet for folk som er hjemme og har lyst til å trene/turne litt til å gjøre det i hallen GIF Turn bruker på Lahaugmoen i vinterferien til Oslo og Akershus (uke 8 ). Hallen har fullt sett med apparater for apparatturn kvinner og menn (unntatt frittståendefelt), stor trampoline, trampett(er) og en Team-track (en lavere, flatere airtrack som kan stilles hardere enn "vanlige" airtracker). Det er også forholdsvis godt med matter, landingsmatter og tjukkaser. Hallen er ikke veldig lett tilgjengelig med offentlig transport, men ligger greit til med bil (5 minutter fra E6, avkjøringen ved Hvam). (Det går minst en buss langs hovedveien, som er i gangavstand til hallen, også direkte fra Oslo.)

Det vil være tilgjengelig vanlig videokamera og et highspeedkamera, med diverse muligheter for å vise på skjerm under treningene! (Som jeg egentlig alltid har med utstyr til for de som er borti meg på vanlige treninger... Så det er stort sett alltid mulighet til å få filmet og sett litt på ting under trening hvis ønskelig!)

Jeg vil være i hallen og være tilgjengelig hele tiden under treningene, og jeg håper å få tak i noen flere trenere også. Jeg vil til en viss grad forsøke å dele treningen opp i "temaer" eller stasjoner hvor det jobbes med de samme tingene om dere vil (forutsatt at jeg får flere trenere, ellers blir det en gruppe). Slik håper jeg å kunne blande utøvere litt på kryss og tvers av både klubber og grener. Dere kan gjerne stille med egne trenere også, men for å bruke trampett eller trampoline med egne trenere må disse ha sikringskurs fra NGTF i gjeldende apparat.

Tidspunkter:
Tirsdag 23. februar 13.00-16.00 og 18.00-21.00
Torsdag 25. februar 13.00-16.00 og 18.00-21.00

(Det er satt opp en økt med sen start dels for at de som er så uheldige at de jobber disse dagene også skal ha mulighet til å være med.)

Påmeldingsfristen er onsdag 17. mandag 22. februar, og den er ikke gyldig før dere har fått en faktura i retur og denne er betalt. Det er en stor fordel å være tidlig ute: Det KAN bli fullt, og inntil jeg får flere trenere på plass er det maks 10 plasser... (Jeg har nå såpass med trenere at jeg regner med det ihvertfall er plass til 20 utøvere.)

Hvis det kommer inn fler enn 20 påmeldte, venter jeg med å sende ut faktura til jeg har fått på plass flere trenere, men dere vil være registrert og vil dere stå på "venteliste" til jeg får bekreftet ENDA flere trenere. Dette vil dere selvsagt få beskjed om på mail når dere melder dere på!

Påmelding gjøres på mail til:
turntimer@gymbo.no
Påmeldingen må inneholde antall personer (også om dere melder på som lag) og hvilke(n) dag(er) dere vil være med, samt fakturaadresse. Det er også en fordel med navn og kontaktinfo på alle utøverne.

Dere skal rimelig umiddelbart få tilbakemelding om kundenummer, fakturanummer og øvrig betalingsinformasjon når dere melder dere på (unntatt hvis dere havner på "venteliste"; se over). Om dere ikke skulle få det "raskt nok", kan dere sende meg en melding på 90951633. (Faktura sendes nå som sagt ut i etterkant av treningen...)

De som allerede ER medlemmer av forumet kan også enkelt stille spørsmålene her. De som ikke er medlemmer ennå kan gjerne melde seg inn så de kan poste her.Dere kan også sende spørsmål rundt treningen til den samme mailadressen som brukes til påmelding.

Priser:
Per person:
Pris treningsopplegg en økt: 300,-
Pris treningsopplegg to økter en dag: 500,-

• Hvis dere melder på og betaler for 2 eller flere personer sammen får dere 10% rabatt
  • Hvis dere melder på begge dager får dere også 10% rabatt
  • Dere får eventuelt begge rabattene om dere både melder på begge dager og  2 eller flere sammen d.v.s. 20%
  • Hvis dere melder på minst 10 "persondager" som et lag får dere 25% rabatt
    (f.eks. 10 personer 1 dag, eller 5 personer 2 dager)

Betaling MÅ være INNE senest fredag 19. februar gjort senest mandag 22. februar, men da må kvittering/nettbankutskrift medbringes, så jeg kan se/få bekreftet at den er inne før treningen tirsdag 23. februar. Hvis det skulle være plass kan man også møte opp og betale kontant ved fremmøte, men da er det 500,- kroner PER ØKT, uten muligheter for rabatt

Håper folk synes dette er interessant og melder seg på!

For ytterligere informasjon om beliggenhet og lignende kan dere se den tilsvarende posten for "Juleturnsprell". En god del av informasjonen der stemmer selvsagt ikke nå, men det meste som blir annerledes står i dette innlegget!

Hvis det er noen som vil trene EKSTRA MYE i vinterferien (eller har vinterferie en annen uke...), eller som disse tidene passer dårlig for, kan dere eventuelt også forsøke å bestille privattimer (minst 2 timer hver dag). Mail med forespørsel sendes eventuelt samme adresse som påmeldingen til "Turnsprell":turntimer@gymbo.no
« Siste redigering: Mandag, 22. Februar 2010, 00:17 av gymbo »
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
Trenere: Turnsprell i vinterferien 2010
« Svar #1 på: Mandag, 15. Februar 2010, 00:48 »
Da har jeg litt info om trenere under turnsprell i vinterferien, og jeg har ihvertfall følgende trenere i tillegg til meg selv (Børre Jensen, som selvsagt vil være der hele tiden):

Trenere
    • Ingerid Bø: Trener i GIF, og var også tilstede første dagen av "Juleturnsprell": Tirsdag og torsdag 13-16
    • Sondre Aabø: Trener I Fredrikshalds Turnforening, voltigeutøvere kjenner ham antagelig fra turnsamlingene i Fredrikstad: Hele torsdag
    MVH
    Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!

Utlogget gymbo

• Overall boss!
    • Administrator
    • Heltemedlem!
    Utsatt påmelding: Turnsprell i vinterferien 2010
    « Svar #2 på: Onsdag, 17. Februar 2010, 07:54 »
    Jeg har utsatt påmeldings- og betalingsfrist noe, og oppdatert den opprinnelige posten (hvis noe likevel ikke ble oppdatert er det likevel disse fristene som kommer her som gjelder):

Påmeldingsfrist: Fredag 19. februar Mandag 22. februar

Betalingsfrist: Mandag 22. februar (er det betalt innen fredag 19. februar trengs det ikke, men ellers må kvittering/nettbankutskrift medbringes) Faktura sendes ut i etterkant!
    « Siste redigering: Mandag, 22. Februar 2010, 00:17 av gymbo »
    MVH
    Børre

Utlogget gymbo

• Overall boss!
    • Administrator
    • Heltemedlem!
    Påmelding/betaling: Turnsprell i vinterferien 2010
    « Svar #3 på: Mandag, 22. Februar 2010, 00:17 »
    Jeg får ikke ut fakturaer nå, så jeg sender ut i etterkant. Derfor utvides også påmeldingsfristen til mandag 22. februar.

Så da gjelder nå følgende (skal få oppdatert postene foran også):

Påmeldingsfrist: Mandag 22. februar

Betalingsfrist: Faktura sendes ut i etterkant!
    MVH
    Børre