Det vil bli mulighet for folk som er hjemme og har lyst til å trene/turne litt til å gjøre det i hallen GIF Turn bruker på Lahaugmoen. Hallen har fullt sett med apparater for apparatturn kvinner og menn (unntatt frittståendefelt), stor trampoline, trampett(er) og en Team-track (en lavere, flatere airtrack som kan stilles hardere enn "vanlige" airtracker). Det er også forholdsvis godt med matter, landingsmatter og tjukkaser. Hallen er ikke veldig lett tilgjengelig med offentlig transport, men ligger greit til med bil (5 minutter fra E6, avkjøringen ved Hvam). (Det går minst en buss langs hovedveien, som er i gangavstand til hallen, også direkte fra Oslo.)
Det vil være tilgjengelig vanlig videokamera og et highspeedkamera, med diverse muligheter for å vise på skjerm under treningene! (Som jeg egentlig alltid har med utstyr til for de som er borti meg på vanlige treninger... Så det er stort sett alltid mulighet til å få filmet og sett litt på ting under trening hvis ønskelig!)
Jeg vil være i hallen og være tilgjengelig hele tiden under treningene, og det vil være enkelte andre trenere til stede også. Jeg vil til en viss grad forsøke å dele treningen opp i "temaer" eller stasjoner hvor det jobbes med de samme tingene om dere vil. Slik håper jeg å kunne blande utøvere litt på kryss og tvers av både klubber og grener. Dere kan gjerne stille med egne trenere også, men for å bruke trampett eller trampoline med egne trenere må disse ha sikringskurs fra NGTF i gjeldende apparat.
Tidspunkter:Søndag 20. desember 09.00-12.00 og 13.00-16.00
Mandag 28. desember 10.00-13.00 og 17.00-20.00
Onsdag 30. desember 10.00-13.00 og 17.00-20.00(Det er satt opp en økt med sen start på mandagen og onsdag dels for at de som er så uheldige at de jobber disse dagene også skal ha mulighet til å være med. Om du kan trene en eller begge øktene en dag er det uansett samme pris, unntatt hvis du kommer og betaler kontant; da er det uansett 300,- kroner for HVER ØKT!)
(For de som vil trene to dager vil bli dette fakturert som treningsopplegg en helg, og for de som vil trene alle tre vil det bli fakturert som trening to dager.)
Påmelding MÅ gjøres senest dagen før, og den er ikke gyldig før dere har fått en faktura i retur og denne er betalt. Det kan være en fordel å være tidlig ute: Det KAN bli fullt.
Påmelding gjøres på mail til:
turntimer@gymbo.noPåmeldingen må inneholde antall personer (også om dere melder på som lag) og hvilke(n) dag(er) dere vil være med, samt fakturaadresse. Det er også en fordel med navn og kontaktinfo på alle utøverne.
Dere skal rimelig umiddelbart få tilbakemelding om kundenummer, fakturanummer og øvrig betalingsinformasjon når dere melder dere på. Om dere ikke skulle få det "raskt nok", kan dere sende meg en melding på 90951633.
De som allerede ER medlemmer av forumet kan også enkelt stille spørsmålene her. De som ikke er medlemmer ennå kan gjerne melde seg inn så de kan poste her.Dere kan også sende spørsmål rundt treningen til den samme
mailadressen som brukes til påmelding.
Priser:Per person:Pris treningsopplegg en dag:
300,-Pris treningsopplegg to dager (prises/faktureres som en helg):
500,-Pris treningsopplegg tre dager (prises/faktureres som TO DAGER):
600,-- Hvis dere melder på 5-9 personer får dere 5% rabatt
- Hvis dere melder på minst 10 personer får dere 10% rabatt
Hvis dere melder på gjennom et lag (må være minst 2 utøvere) får dere ytterligere 5% rabatt:- Hvis dere melder på 2-4 personer som lag får dere 5% rabatt:
- Hvis dere melder på 5-9 personer som lag får dere 10% rabatt:
- Hvis dere melder på minst 10 personer som lag får dere 15% rabatt:
Betaling MÅ være INNE senest fredag 18. desember så jeg kan se/få bekreftet at den er inne før treningen søndag 20. desember. Det er lite "bankdager" mellom treningen 20. desember og de to siste, så dette gjelder egentlig uansett hvilke dager man melder seg på.
Beklager at det blir kort frist på dette nå, men det har tatt litt tid å få på plass og finne en del ting før jeg kunne gå ut med et skikkelig tilbud. Prisene bærer til en viss grad preg av dette; de er LAVE (selv med bare en økt en dag er det 100,- kroner timen per utøver, og er man meldt på som et lag med minst 10 personer og trener alle dagene begge øktene betaler man under 30,- kroner per time per utøver!!!).
Håper folk synes dette er interessant og melder seg på!Hvis det er noen som vil trene EKSTRA MYE i julen, eller som disse tidene passer dårlig for, kan dere eventuelt også forsøke å bestille privattimer (minst 2 timer hver dag). Mail med forespørsel sendes eventuelt samme adresse som påmeldingen til "Julesprell":
turntimer@gymbo.no