Skrevet av Emne: Juletrening på Lahaugmoen 2008!?!  (Lest 2098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Juletrening på Lahaugmoen 2008!?!
« på: Mandag, 15. Desember 2008, 03:45 »
Jeg vil åpne for trening nå i/rundt jul for folk som er hjemme og har lyst til å trene/turne litt. Treningen vil være i hallen GIF Turn bruker på Lahaugmoen. Hallen har fullt sett med apparater for apparatturn kvinner og menn (unntatt frittståendefelt), stor trampoline, trampett(er) og en Team-track (en lavere, flatere airtrack som kan stilles hardere enn "vanlige" airtracker). Det er også forhpldsvis godt med matter, landingsmatter og tjukkaser. Hallen er ikke veldig lett tilgjengelig med offentlig transport, men ligger greit til med bil (5 minutter fra E6, avkjøringen ved Hvam). (Det går minst en buss langs hovedveien, som er i gangavstand til hallen, også direkte fra Oslo.)

Det vil være tilgjengelig vanlig videokamera og et highspeedkamera, med diverse muligheter for å vise på skjerm under treningene!

Jeg vil være i hallen (og det vil sannsynligvis enkelte andre trenere også være, men i utgangspunktet for å trene selv). Så dere må stort sett stille med egne trenere. For å bruke trampett eller trampoline med egne trenere må disse ha sikringskurs fra NGTF i gjeldende apparat.

Tidspunkter:
Søndag 21. desember 10.00-12.00 og 13.00-15.00
Mandag 29. desember 10.00-13.00 og 17.00-20.00

(Det er satt opp en økt med sen start på mandagen dels for at de som er så uheldige at de jobber denne dagen også skal ha mulighet til å være med. Om du kan trene bare en av øktene en dag gis det ingen ekstra rabatt; man må fortsatt betale for full dag/"helg".)
(For de som vil trene begge dager vil bli dette fakturert som treningsopplegg en helg.)

Påmelding MÅ gjøres senest dagen før, og den er ikke gyldig før dere har fått en bekreftelse i retur. Det kan være en fordel å være tidlig ute: Det KAN bli fullt.

Påmelding gjøres på mail til:
turntimer@gymbo.no
Påmeldingen må inneholde antall personer (også om dere melder på som lag) og hvilke(n) dag(er) dere vil være med, samt fakturaadresse hvis dere vil forhåndsbetale.

Dere kan også sende spørsmål rundt treningen til den mailadressen.

De som allerede ER medlemmer av forumet kan også enkelt stille spørsmålene her. De som ikke er medlemmer ennå kan gjerne melde seg inn, men må for tiden også sende en mail til gymbo@online.no, da forumet for øyeblikket er under "angrep" (alt for mange innmeldinger som kun har til hensikt å spamme forumet). Hvis noen, som er medlemmer, har fått eller får spam PM'er (personlige meldinger) her på forumet, så vennligst si ifra, så jeg kan få kastet ut vedkommende. Jeg tror jeg skal ha fått stanset/kastet ut det meste, men man vet jo aldri.

Priser:
Per person:
Normalpris treningsopplegg en dag: 300,-  "Julepris" med 35% rabatt: 195,-
Normalpris treningsopplegg en helg: 500,-  "Julepris" med 35% rabatt: 325,-

Meldt på som lag (da MÅ dere stille egen/egne trenere!):
Normalpris treningsopplegg en dag: 2500,-  "Julepris" med 35% rabatt: 1625,-
Normalpris treningsopplegg en dag: 4000,-  "Julepris" med 35% rabatt: 2600,-
(Lønner seg å melde på som lag ved mer enn 8 utøvere, d.v.s. fra 9 og oppover)

Hvis dere melder på OG betaler på forhånd, får dere ytterligere 10% rabatt:
(Dere skal rimelig umiddelbart få melding om kundenummer, fakturanummer og øvrig betalingsinformasjon, hvis dere sier ifra om at dere vil betale på forhånd. Om dere ikke skulle få det "raskt nok", kan dere sende meg en melding på 90951633.)
Per person:
Normalpris treningsopplegg en dag: 300,-  "Julepris"/forhåndsbetalt med 45% rabatt: 165,-
Normalpris treningsopplegg en helg: 500,-  "Julepris"/forhåndsbetalt med 45% rabatt: 275,-

Meldt på som lag (da MÅ dere stille egen/egne trenere!):
Normalpris treningsopplegg en dag: 2500,-  "Julepris"/forhåndsbetalt med 45% rabatt: 1375,-
Normalpris treningsopplegg en dag: 4000,-  "Julepris"/forhåndsbetalt med 45% rabatt: 2200,-

For forhåndsbetaling MÅ betaling være inne senest fredag 19. desember så jeg kan se/få bekreftet at den er inne før treningen søndag 21. desember. For trening begge dager, eller kun mandag 29. desember, kan "forhåndsbetaling" gjøres t.o.m. mandag 22. desember. (For trening begge dager må det da også betales et depositum på 100 kr/utøver eller 1000 kr/lag under treningen søndag 21. desember.)

Hvis det er noen som vil trene EKSTRA MYE i julen, kan dere eventuelt også bestille timer (minst 2 timer hver dag) i hallen følgende dager:
  • Lørdag 20. desember
  • Mandag 22. desember
  • (Muligens også tirsdag 23. desember)
  • Søndag 28. desember
  • Tirsdag 30. desember

Priser for leie av hall:
Leie hall m/ 1 trener: 600,- kr/t
Ekstratrener (forutsatt at jeg kan skaffe): 400,- kr/t
Spesifiser hva dere vil trene på og hvor mange dere vil være; hvis det er andre som vil trene samtidig og det er plass og ellers lar seg gjennomføre vil dere begge da automatisk få 20% rabatt.

Håper folk synes dette er interessant og melder seg på!
« Siste redigering: Torsdag, 10. Desember 2009, 04:33 av gymbo »
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!