Skrevet av Emne: Mulighet for å trene på Lahaugmoen i høstferien 2008  (Lest 2566 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Mulighet for å trene på Lahaugmoen i høstferien 2008
« på: Torsdag, 25. September 2008, 14:45 »
Videre fri trening på Lahaugmen i høstferien er avlyst!

Om noen likevel skulle ha lyst til å trene i høstferien får de ta kontakt

Under følger den opprinnelige posten:

Jeg vil åpne for trening i høstferien for folk som er hjemme og har lyst til å trene/turne litt. Treningen vil være i hallen GIF Turn bruker på Lahaugmoen. Hallen har fullt sett med apparater for apparatturn kvinner og menn (unntatt frittståendefelt), stor trampoline, trampett(er) og en Team-track (en lavere, flatere airtrack som kan stilles hardere enn "vanlige" airtracker). Hallen er ikke veldig lett tilgjengelig med offentlig transport, men ligger greit til med bil (5 minutter fra E6, avkjøringen ved Hvam). (Det går minst en buss langs hovedveien, som er i gangavstand til hallen.)

Regner med 3 timer trening hver dag 11.00-14.30 (pause 12.30-13.00, og kan bli justert etter når eventuell øvrig trening er i hallen) (Hvis det blir stor etterspørsel kan det bli trening på kveldstid også..)
Jeg vil være i hallen (og kanskje jeg skaffer flere trenere hvis jeg vet det blir mange utøvere), men dere må til en viss grad stille med egne trenere. For å bruke trampett eller trampoline med egne trenere må disse ha sikringskurs fra NGTF i gjeldende apparat.

Priser:
- 1 dag: kr 200,- per person
- "Fri"-trening (blir isåfall minst 4 dager, mandag, onsdag, fredag og søndag): kr 650,- per person
 (kan bli flere dager hvis interessen er stor nok)
5 utøvere eller mer fra samme klubb/som en gruppe (da må betalingen være felles også)= 10% rabatt
10 utøvere eller mer fra samme klubb/som en gruppe (da må betalingen være felles også)= 20% rabatt

For "Fri"-trening og grupper som skal ha rabatt må det være foretatt bindende påmelding på forhånd (eller senest i løpet av treningen mandag).

Det vil bli mulighet for å trene på mandag uansett, og det vil som sagt også være siste mulighet til å melde seg på for "fri" trening, eller og melde på grupper på mer enn 5 eller 10 personer. Om det blir ytterligere trening etter mandagen avgjøres senest i løpet av mandagen. For spørsmål eller påmelding send meg en mail.

Håper noen synes dette er interessant!
« Siste redigering: Tirsdag, 30. September 2008, 18:10 av gymbo »
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Sv: Mulighet for å trene på Lahaugmoen i høstferien 2008
« Svar #1 på: Tirsdag, 30. September 2008, 18:09 »
Videre fri trening på Lahaugmen i høstferien er avlyst!

Om noen likevel skulle ha lyst til å trene i høstferien får de ta kontakt
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!