Skrevet av Emne: Åge Storhaug hedret med Kongens fortjenestemedalje i gull!  (Lest 3968 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Åge Storhaug hedret med Kongens fortjenestemedalje i gull!
« på: Lørdag, 20. September 2008, 01:02 »
Jeg vil med dette bare gjøre folk oppmerksom på den begivenheten som fant sted tirsdag 16. september 2008 (hvis jeg klarte å regne/huske riktig nå!) da Åge Storhaug ble tildelt Kongens fortjenestemedalje i GULL.

Her er link til forbundets side hvor de omtaler tildelingen, hvor talene til NGTF's president og fylkesorføreren (som overrakte medaljen) er lagt ut også.

Jeg skal ikke si så mye mer om Åge og hans innsats nå (har ikke tid nå, så jeg håper jeg får tid til å gjøre det litt senere), annet enn at den har vært (og er!) forholdsvis formidabel, og jeg vil tro ganske enestående innen norsk turn (jeg kjenner ikke til noe tilsvarende). Så vil jeg oppfordre folk som har vært vitne til (og gjerne hatt utbytte av) hans engasjement om å bidra med historier som kanskje kan vise andre som ikke har vært direkte berørt av dette engasjementet hvorfor dette er en høyst fortjent tildeling! Og om man bare vil gratulere er selvsagt det også mulig!

(Tror vel ikke Åge er innom her i utgangspunktet, men om det blir noe respons skal jeg alltids klare å videreformidle det til ham uansett.)
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!