Skrevet av Emne: EM Cheerleading i Slovenia, 2008 (med linker til enkelte andre sider)  (Lest 3551 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Da er vel EM i Cheerleading i Slovenia igang, og jeg ønsker alle norske deltagere lykke til.

Skal forsøke å få inn resultater o.s.v. her ettehvert, men for de som er riktig utålmodige blogger Eva i Super Crew Lakers fra EM via mobiltelefon, så der er  det fullt mulig dere får oppdateringer "live" der. Og i tillegg har visst Marte i Charmers fått nettilgang, så hjemmesiden til Charmers er forholdsvis oppdatert den også...

Hjemmesiden til mesterskapet er her, men jeg vet ikke hvor fort den oppdateres, men det burde ihvertfall være absolutt offisiell informasjon når den blir oppdatert.

Hvis noen skulle finne andre interessante linker om EM (det er sikkert flere lag som oppdaterer sidene sine/blogger enn det jeg har listet her), så sett det gjerne opp. (Man er nødt til å være registrert på forumet for å kunne poste, men det er ingen forpliktelser ved å registrere seg, og e-postadressene man registrerer seg med brukes ikke til annet enn forumet.) Og om noen skulle få tak i resultater (offisielle helst, men resultater er bra uansett) så post gjerne det også.

Og er det noen som har bilder eller filmer så dere poste det!!! Send meg en mail hvis dere havner over "lovlig" størrelse på vedlegg (send gjerne med filen(e)), så skal jeg sannsynligvis få lagt det ut direkte med linker i en post. Dere kan gjerne legge inn en post her også hvor dere sier at dere ikke fikk lagt det ut, så skal jeg redigere posten med linker så fort jeg kan.

Det er vel alt jeg får gjort for øyeblikket, men det blir vel oppdatert her etterhvert!
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Resultater: EM Cheerleading i Slovenia, 2008
« Svar #1 på: Lørdag, 5. Juli 2008, 21:37 »
Link til hjemmesiden for mesterskapet med resultater. Flere norske medaljer, også ett gull!

Redigering: Alle resultatene er på samme link (har ikke "giddet" å gjøre noe med det før nå).
« Siste redigering: Lørdag, 16. August 2008, 22:58 av gymbo »
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!