Skrevet av Emne: Hvem beundrer du?  (Lest 10178 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Eva

• Global Moderator
  • Nybegynner
    • Super Crew Lakers
Hvem beundrer du?
« på: Tirsdag, 10. April 2007, 22:22 »
Hvem er ditt forbilde og hvorfor?  :)

Utlogget issalin

• Nybegynner
  • *
Sv: Hvem beundrer du?
« Svar #1 på: Onsdag, 11. April 2007, 20:21 »
Marte treneren til charmers!
For at hun klarer å organisere et så stort lag, og har selv bygget det opp!
Ingen lett jobb! du gjør en kjempe bra jobb marte :)

Utlogget Marlén

• Nybegynner
  • *
    • Viqueens Shorties
« Svar #2 på: Torsdag, 12. April 2007, 23:16 »
Jeg beundrer Lotte C og Maylinn!
De er like gode flyere som baser, og klarer alt de blir bedt om!
De kommer til å nå så sykt langt! :)

Utlogget caroline-DyNaStY

• Nybegynner
  • *
« Svar #3 på: Fredag, 13. April 2007, 17:50 »
Jeg beundrer Julie Ø fra wapz veldig mye!
Hun er en utrolig flink flyer, som gjør alt!
Hun er veldig snill og hygglig også!
Hun har fine motions og bra spirit!
Julie rocks!!!

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
« Svar #4 på: Mandag, 16. April 2007, 12:29 »
Vel, dette blir selvsagt veldig subjektivt, og i forhold til hvem jeg har vært borti, men jeg vil nevne noen flyere (også tidligere) på et par lag.
(Hvem ser basene bestandig opp til? Flyerene, så klart!!)

Lise Marie Noer: Ville ha gjort dobbel salto under NM i 2006 hvis det ikke hadde vært for skaden hun pådro seg uken før (beundrer hele Charmers for at de greide å gjøre de omrokeringene de gjorde og stille med såpass fullt show i alle klassene Lise skulle vært med i litt over en uke senere!!). At hun så greide å stille i PS under EM med under (?) en måneds trening senere det året er jo ikke akkurat lite imponerende det heller :)

Julie Grønn: Charmers ville sannsynligvis kunnet stille med dobbel salto uansett i 2006 hvis Julie hadde vært senior det året! (Det ble aldri jobbet seriøst med det da det vel ikke var lov med saltoer en gang i junior på den tiden.) Steppet inn for Lise i PS uten noen som helst erfaring med det fra tidligere og ca. en ukes trening (fikk vel noe sånt som 4 treningsdager!).

Tirli Marie Ruud: Er egentlig (tropps-)turner, men stilte for Charmers i 2006 som flyer. Gjorde dobbel salto (i belte) i sitt tredje kast noensinne! Kjørte halve showet under NM med en kraftig overtråkk (etter fall fra en pyramide) bl.a. med to araber flikk-flakk saltoer!! Til tider nesten litt for tøff...

Marlén Ravnaas: En meget komplett flyer, som den lille tiden jeg har vært borti henne hadde meget jevn fremgang (hvilket hun vistnok har hatt bestandig...). Første norske flyer med dobbel salto gjennomført i konkurranse (korriger meg hvis jeg tar feil).

Kunne sikkert nevnt ganske mange andre også, men da sikkert av en del andre grunner.

MVH
Børre
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!

Utlogget NorwayCheer

• Global Moderator
  • Nybegynner
« Svar #5 på: Tirsdag, 17. April 2007, 22:40 »
Jeg beundrer Shorties-basene Maylinn og Lotte C! De viser gang på gang at de er helt sinnsyke baser! 
Idag på trening holdt de Didrik i twobased liberty! De er begge to helt ubeskrivelige! 

At de klarer å utmerke seg såå mye i luften, og på tross av liten størrelse utstunte de aller fleste stuntebaser i Norge, er beundringsverdig for å si det mildt!! 

All respekt til Shorties! (Som forresten utvikler seg med STORMSKRITT for tiden!) :)

Utlogget lothloric

• Nybegynner
  • *
« Svar #6 på: Torsdag, 31. Mai 2007, 23:21 »
Er jo ikke alle basene som er så veldig store da.  ;)

Utlogget marte1803

• Nybegynner
  • *
« Svar #7 på: Lørdag, 1. Desember 2007, 21:42 »
Men greia er jo det at de er så utolige gode baser, pluss at de er så utrolig gode flayere.