Vel, dette blir selvsagt veldig subjektivt, og i forhold til hvem jeg har vært borti, men jeg vil nevne noen flyere (også tidligere) på et par lag.
(Hvem ser basene bestandig opp til? Flyerene, så klart!!)
Lise Marie Noer: Ville ha gjort dobbel salto under NM i 2006 hvis det ikke hadde vært for skaden hun pådro seg uken før (beundrer hele Charmers for at de greide å gjøre de omrokeringene de gjorde og stille med såpass fullt show i alle klassene Lise skulle vært med i litt over en uke senere!!). At hun så greide å stille i PS under EM med under (?) en måneds trening senere det året er jo ikke akkurat lite imponerende det heller

Julie Grønn: Charmers ville sannsynligvis kunnet stille med dobbel salto uansett i 2006 hvis Julie hadde vært senior det året! (Det ble aldri jobbet seriøst med det da det vel ikke var lov med saltoer en gang i junior på den tiden.) Steppet inn for Lise i PS
uten noen som helst erfaring med det fra tidligere og ca. en ukes trening (fikk vel noe sånt som 4 treningsdager!).
Tirli Marie Ruud: Er egentlig (tropps-)turner, men stilte for Charmers i 2006 som flyer. Gjorde dobbel salto (i belte) i sitt
tredje kast noensinne! Kjørte halve showet under NM med en kraftig overtråkk (etter fall fra en pyramide) bl.a. med to araber flikk-flakk
saltoer!! Til tider nesten litt for tøff...
Marlén Ravnaas: En meget komplett flyer, som den lille tiden jeg har vært borti henne hadde meget jevn fremgang (hvilket hun vistnok har hatt bestandig...). Første norske flyer med dobbel salto gjennomført i konkurranse (korriger meg hvis jeg tar feil).
Kunne sikkert nevnt ganske mange andre også, men da sikkert av en del andre grunner.
MVH
Børre