Skrevet av Emne: ADVENTSLINKER (2007)  (Lest 2733 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
ADVENTSLINKER (2007)
« på: Lørdag, 1. Desember 2007, 22:09 »
Har åpnet emnet for svar (og fikset en link som forsvant).

Håper jeg klarer å fullføre denne. Da vil det bli en ny lenke hver dag frem til jul :D

(Klarte ikke helt å "fullføre" men nå har jeg ihvertfall fylt på med de siste 19 linkene, så det ble 24 tilsammen. Ingen hysteriske utbrudd i forumet om de manglende adventslinken heller? Skuffende!)

Kunne tenke meg å avslutte med en skikkelig "Julelink", som ikke nødvendigvis behøver å ha noe med julen å gjøre, men må ha noe med turn/Cheer/etc. å gjøre. Og jeg regner julen helt til 13. januar, så det er fortsatt bare å komme med forslag. Så vil jeg legge ut noe når jeg finner noe interessant nok selv, eller det kommer noe i forumet her.

Denne posten vil bare oppdateres, så den vil ikke nødvendigvis dukke opp som ny, ulest post etter at dere har lest den første gang, men den SKAL i teorien oppdateres en gang om dag frem til jul. Så sjekk gjerne ofte!

Det vil ikke være mulig for andre å svare på denne posten. Forslag til "Adventslinker" kan gjøres i dette emnet på "Lenker/Linker(Links)"-siden og hvis det dukker opp noen bra linker der vil de bli tatt med i adventslinkene. Slik sett vil man kanskje kunne "sniktitte" på adventslinkene ved å følge med der....

Adventslinkene skal ha noe med de temaene forumet er satt opp for (d.v.s. turn etc.), men kan være det meste i den forbindelse;

• Videofiler
  • Hjemmesider
  • Sider med utstyr for turn etc.
  • Sider med tips for turn etc.
...eller andre ting jeg ikke kommer på i farten

« Siste redigering: Torsdag, 8. Mai 2008, 00:10 av gymbo »
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!