Må bare legge inn link til video fra EM i Montpellier i 2012:
Dan Purvis Falls on a JudgeDet burde innføres hjelm og skjold for turndommere!! Jeg har en personlig grunn til å poste denne, jeg er dommeren til venstre for der Daniel Purvis faller ned. Det var noen som påstod at britene søker til tyskland når de får problemer, og at det var grunnen til at han ikke landet direkte på meg, men kastet seg videre omtrent i fanget på Jörg Fetzer, den tyske dommeren som satt ved siden av meg i hopp.
(Det er forøvrig enkelte som har kommentert at jeg var veldig avventende og dels trakk meg unna i begynnelsen når han kommer ramlende: Det er mulig, men jeg rakk faktisk å tenke to ting mens han falt: For det første har jeg en metallpenn i høyrehånd og klokke på venstre, noe jeg aldri har når jeg trener folk, og for det andre så er det mange turnere som foretrekker å "kontrollere" fallene sine selv når de først faller. Ser jo etterhvert at han ikke HAR særlig kontroll og forsøker da å hjelpe til, men det er jo ikke så mye å få gjort uansett...)
Her er et litt lengre klipp med det samme fallet til slutt i en kanskje noe bedre kvalitet. Liker egentlig ikke helt de to første "fallene" i det klippet: Den første endte så vidt jeg vet med fingerbrudd, som igjen kan ødelegge OL-deltagelse, og den andre endte med sykehusbesøk. Så jeg poster den egentlig bare for dette tredje "fallet":
Spectacular falls in Montpellier 2012Så det var det mest spennende som skjedde i EM 2012 for meg. Ellers var jeg start sett i hallen hele tiden for dømming, forberedelser eller dommermøter...