Skrevet av Emne: Veterankonkurranse turn 2018 og 2019, Nordstrand  (Lest 1494 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Veterankonkurranse turn 2018 og 2019, Nordstrand
« på: Lørdag, 25. Mai 2019, 00:39 »
Det ble i 2018 arrangert veteranmesterskap i turn i Leirskallen Turnhall på Nordstrand (også med danske deltagere!!), og der hadde jeg gleden av å bidra til at det ble filmet. Videoene var det meningen jeg skulle få lagt ut relativt raskt ifjor (med tillatelse), men det fikk jeg dessverre ikke til... Jeg fikk vel i prinsippet konvertert og lastet dem opp, men ville dels sjekke at det ikke var noen upassende kommentarer rundt kameraet mens det tok opp, og ville også forsøke å linke videoene til person og karakter. DET fikk jeg ikke til innen rimelig tid, men har nå, innimellom dømming under Challenge Cup i Osijek i Kroatia (her er lenke hvor man kan følge/se resultatene der, og vi har faktisk mye gode resultater for både guttene og jentene med en finale i hopp for jenter som det beste), fått sett/hørt igjennom videoene fra ifjor, og fant ingenting jeg så som upassenende/problematisk, så da lenker jeg dem nå her:

http://www.gymbo.no/Veterankonk_mai2018/

Fint om dere henviser folk til denne forumsiden om dere sprer informasjonen, og ikke direkte til filene!

Videoene her har ikke spesielt høy oppløsning, men jeg måtte konvertere endel ned for å kunne laste dem opp (framerate er beholdt...). (Originalfilene, til tross for at de ikke er full HD, bruker ca 250 MB per minutt, filene jeg har lastet opp er nok under 10% av det. Om noen skulle ha spesielle ønsker om å kunne få en fil av seg selv i høyere oppløsning kan det nok la seg løse. For de jeg treffer sånn innimellom på konkurranser rundt omkring så har jeg nok gjerne harddisk med filene med meg ofte, så om man har noe fornuftig å ta det ut på skulle det la seg gjøre. Ellers tror jeg jeg har plass nok på domenet til å få lastet opp noen filer om gangen i full størrelse, men da må jeg ta dem ned igjen rimelig raskt igjen også...)

Om man vil kommentere (videoer, eller generelt om konkurransen) her må man melde seg inn i forumet, men det skulle ikke være spesielt vanskelig, og skulle ikke føre til spam-mail eller gi øvrige forpliktelser. Kunne godt tenke meg å få navn og karakter på de enkelte øvelsene, så gi meg gjerne navn og karakter til videoene på følgende "format":
GOPR1234_Fornavn_Etternavn_9.9.mpg
(Fornavn Etternavn fikk da her karakteren 9,9 på videoen som hadde nummer GOPRO1234. Jeg vil gjerne fortsatt beholde nummeret så rekkefølgen blir riktig i hvert apparat.)

(Kan også sendes på mail om man ikke vil melde seg inn på forumet, lenke her)

Tror jeg har resultater også liggende ett eller annet sted, skal forsøke å få lagt ut det også om det er interesse for det og jeg finner det.

Denne helgen er det ny veterankonkurranse for 2019 lørdag 25. mai kl. 15.00 igjen i Leirskallen Turnhall. Som dere kan se av videoene er det gjerne stor stemning og mye støtte og applaus, i tillegg til mye god turning, så om man ser denne før start, og er i området og har tid, vil jeg gjerne anbefale folk å dra! Det er ikke med dansker denne gangen (så vidt jeg vet), men det skal ihvertfall være et par svensker med!

MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!