Skrevet av Emne: Hammer Turn inviterer til turnaktiviteter i uke 26 (2007)  (Lest 3165 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Hammer Turn inviterer til turnaktiviteter i uke 26 (2007)
« på: Onsdag, 6. Juni 2007, 02:15 »
Tillater meg å legge ut litt informasjon om noen treningstilbud fra Hammer Turn i begynnelsen av skoleferien her. Jeg vil forsøke å holde denslags til et minimum, og hadde egentlig ikke tenkt å legge ut denne heller. Vil sannsynligvis tillate en del slik info å bli lagt ut også fra andre, men send meg en PM (du må være logget inn) eller mail med en forespørsel først uansett.

Turnuke
Diverse turntrening (og noe RG) for barn fra 8 år og oppover i Lørenskoghallen mandag 25. juni- torsdag 28. juni kl. 10.00-15.00 hver dag.

Det vil bl.a. være aktiviteter som:
  • Airtrack
  • Trampoline
  • Trampett
  • Tumbling
  • Øvrige turnapparater

Dette tilbudet er primert rettet mot barn/ungdom som driver med turn/RG eller vil vite mer om, og kanskje ønsker og begynne med dette. Påmeldingsfrist: Mandag 18. juni! Pris 950,- kroner. Påmelding er bindende.

Turntilbud/Turndager
Turn som alternativ trening for andre idretter. Vi kan også tilrettelegge turntrening spesifikt for idretter som bruker turnelementer i sin idrett (noen eksempler er; cheerleading, dans (freestyle bl.a.), voltige og ski (freestyle o.l.). Disse aktivitetene vil foregå på kveldstid mandag-onsdag kl. 17.00-20.00, etter turnukens aktiviteter.

Vi vil legge opp et variert opplegg med bl.a. følende utstyr/aktiviteter:
  • Airtrack
  • Trampoline
  • Trampett
  • Tumbling
  • Øvrige turnapparater

Vi har en del spesialisert utstyr, og har leid noe mer fra kretsen (airtrack og stor trampoline), som ganske vesentlig kan korte ned på innlæringstiden på en del turnelementer. Pris er 750,- kroner per person, og påmeldingsfrist er tirsdag 12. juni.

For ytterligere informasjon og påmeldingsskjema gå til
Hammer Turn's hjemmeside

"Turnuke" er tilbudet på dagtid og "Turntilbud" er den alternative treningen på kveldstid. Si gjerne ifra at det var her dere fikk informasjonen hvis dere melder dere på!

Har dere spørsmål kan dere poste dem i denne tråden. (Dere kan send meg en PM (du må være logget inn) eller mail også, men ser helst at dere poster et spørsmål så slipper jeg å svare flere ganger på samme ting). Alternativt kan dere ta kontakt med Hammer Turn direkte.
« Siste redigering: Torsdag, 8. Mai 2008, 00:13 av gymbo »
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!