Skrevet av Emne: World Cup turn i Doha 2018: "Små" forhold...  (Lest 375 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
World Cup turn i Doha 2018: "Små" forhold...
« på: Fredag, 23. Mars 2018, 10:27 »
For de som vil vite litt mer om hva jeg holder på med på for tiden, her nede i Doha, her er noen bilder (NB: De er antagelig bredere enn "spalten" på forumet) fra hallen konkurransen går i:

Ikke konkurransehallen:

Heller ikke konkurransehallen (og "helt feil" idrett...!):

Fortsatt ikke konkurransehallen:

Ihvertfall ikke konkurransehallen (heller ikke treningshallen ;) ):

Og faktisk fortsatt ikke konkurransehallen:

Men her er da ihvertfall treningshallen (i Norge hadde det vært en STOR konkurransehall!!):

Kart over Aspire Dome (ihvertfall "hoveddelen" av det):

HER er konkurransehallen:

Og samme hall, kun fra motsatt side:

Så det er SVÆRE anlegg, og det er her VM skal gå senere i høst. For de som ønsker å se mer på anlegget vil jeg foreslå å søke på "ASPIRE Academy Dome".

Info om konkurransen ligger her (lenket).

Det er til tider nærmere en time mellom hallen og hotellet, og med møter mer enn en time før konkurransen, og litt marginer, så drar jeg fra hotellet omtrent 3 timer før konkurransestart. Så selv om selve konkurransen er mer kompakt her enn i Baku (3 timer hver dag) tar det nærmere 8 timer totalt hver dag likevel. Og er ikke så mye tid igjen av dagen før og etter...

Nå skal jeg straks avgårde til trekning for, og dømming av, finaler. Dessverre ingen norske med, men finnene har noe finale ihvertfall. Resultater blir lagt ut rimelig raskt på siden over her når de er ferdige, men har ikke sett noe live-resultater. Til nå har jeg dømt frittstående (onsdag) og skranke (torsdag), og vil bli trukket til ihvertfall ett finaleapparat, med mulighet til å bli trukket i ett til.

Nå må jeg faktisk bare gjøre meg klar, men da har dere fått en liten titt på hvordan ting ser ut her ned ihvertfall!
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!