Skrevet av Emne: Madeleine Bjørlo VERDENSMESTER i Disco Freestyle (2007)  (Lest 3558 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Madeleine Bjørlo VERDENSMESTER i Disco Freestyle (2007)
« på: Mandag, 4. Juni 2007, 00:05 »
Madeleine Bjørlo ble på lørdag 2. juni VERDENSMESTER i Disco Freestyle i seniorklassen for damer.

Det eneste øvrige resultatet jeg har på norske i denne klassen er Marie Winbladh som fikk 10. plass. Vil forsøke å oppdatere denne siden etter hvert som jeg eventuelt får tak i flere resultater (resultatene jeg har her kommer fra kontakt med noen av utøverne og trenere).

I juniorklassen som gikk på fredag har de fått ut følgende resultatliste på danseforbundets side:

Martine Waagø       nr. 7
Celina Marthinsen   nr. 9
Renate Berenett     nr. 13
Martine Bruun        nr. 14 (jeg hadde fått vite at hun hadde 13.?!?)
Mathilde Brodahl    nr. 16
Mari Helen Holmen nr. 22

Og i Europamesterskapet i Discodans Duo for junior, som gikk samtidig, samme sted (!), har jeg fått vite følgende resultater:
Vinnere og EUROPAMESTERE: Camilla Aglen - Martine Bruun
Fjerdeplass: Martine Waagø - Karina Eckell Skåre (hadde opprinnelig hørt at det var 3. ...)

Det er sikkert en del resultater jeg ikke har fått med her, og jeg har kanskje derfor vært litt "urettferdig" i enkelte tilfeller, men dette er de resultatene jeg har.

Hvis jeg er litt heldig kan det være at enkelte av utøverne kanskje legger igjen noen ord her når de har kommet seg hjem og børstet av seg reisestøvet (synes nesten jeg fortjener såpass hvis jeg må gå rundt med rosa hår i noen uker, eller hva Madeleine?), så dere kan kanskje gå inn på Annet -dans for litt mer personlig info etterhvert.

(Redigering; har rettet en plassering i Disco Duo)

Hvis dere vil ha mer offisielle resultatlister kan dere jo sjekke arrangørens hjemmeside (ligger ingenting der foreløpig).
« Siste redigering: Torsdag, 8. Mai 2008, 00:13 av gymbo »
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!