Skrevet av Emne: Turnsprell-camp sommeren 2017!!  (Lest 3574 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Turnsprell-camp sommeren 2017!!
« på: Onsdag, 9. August 2017, 17:52 »
Denne er nå skrevet på bussen på vei hjem fra turnleir med kretsen i Froland, og skulle bli oppdatert/utvidet noe innen rimelig kort tid. Jeg har dessverre ikke fått på plass en cheer-trener ennå (Eva Sundby, fra SCL, forsøker å få tak i en for meg, + at jeg har litt dialog med noen selv også), derfor har jeg ikke lagt ut tilbudet om turnsprell-camp for alle før nå. Jeg har nå også på plass en cheer-trener, og har lagt inn navn og hva de driver med på trenerne, samt en oversikt over hvem som er med når... Dette opplegget er egentlig en del av sommerturnsprell 2017, hvor info ligger her:

http://www.gymbo.no/forum/index.php?topic=319.0

Opplegget vil være omtrent som følger:

Treningene vil være (på Lahaugmoen om ikke annet er angitt):
Onsdag 16. august 12.00-15.00 og 17.00-20.00
Torsdag 17. august 12.00-15.00 og 17.00-20.00
Fredag 18. august 12.00-15.00 og 17.00-20.00 (12-15 Hammer Turn/Kjennhallen)
Lørdag 19. august 10.00-13.00 og 15.00-18.00
Søndag 20. august 10.00-13.00 og 15.00-18.00 (10-13 Hammer Turn/Kjennhallen) Økten 10-13 denne dagen vil nå også gå på Lahaugmoen

Trenere:
Børre Jensen: Turntrener og ansvarlig for denne samlingen/campen
Mari Asp: Turntrener
Vibeke Andreassen: Dansetrener
Frida Forberg: Turn/dans/akrobatikk-trener
Merete Håkonsen: Cheertrener

Skal komme med mer beskrivelse av den enkelte etterhvert... Og her kommer da en liten beskrivelse av de forskjellige trenerne:

Børre Jensen:
Sitat
Jeg har bakgrunn fra apparatturn, og er bl.a.internasjonal dommer for turn menn, men har jobbet med, og bygget opp, troppsgrupper også siden begynnelsen av 90-tallet. Begynte "offisielt" som trener i Njård hvor jeg fikk bygget opp en relativt stor troppsgruppe, og har siden nærmest gått "bakover" igjen mot mine røtter som turner, og er for tiden i Gjelleråsen IF, hvor jeg jobber med tropp og gutter og har ansvaret for barnepartiene også. Håper jeg ikke skremte vekk noen nå med bildene, men regner med faren for det er mindre nå som de jo ER påmeldt... 8)
De fleste kjenner meg jo fra før, men siden jeg nå fikk på plass beskrivelser av de andre måtte jeg jo få ut noe selv også... Det er jeg som er ansvarlig for disse treningene!

Mari Asp:

(Dessverre ikke fått noe bilde av henne, og selv om jeg ANTAR at hun ikke ville ha noe imot det vil jeg ikke finne et og legge ut på egenhånd)

Sitat fra: Klippet fra beskrivelsen som ble sendt ut om henne i Gjelleråsen når hun ble ansatt i sommer:
Hun er 42 år i år, kommer flyttende fra Sandnes og har vært på landslaget i turn i sin tid.
Hun er verdensmester i benkpress og utdannet som personlig trener i USA. Opptatt av varierte treninger, orden og ett godt sosialt miljø.

Vibeke Andreassen:

Sitat
Litt om meg: Vibeke Andreassen. 24 år. Drevet med dans siden jeg var 5 år gammel. Satset fra tenårene (disco, jazz og moderne). Gikk på danselinjen på Lillestrøm VGs, deretter et år på London Studio Centre, med fordypning i jazz. Fullførte i år en bachelor i trening, coaching og idrettspsykologi, og starter på master i coaching og idrettspsykologi til høsten.

Frida Forberg:

Sitat
Mitt navn er Frida Kristine Forberg og jeg er 24 år gammel fra Eidsvoll. Jeg har drevet med tropp og show/oppvisningsturn i totalt 12 år og vært trener de siste 7 årene, med hovedansvar for utøvere i alderen 3-18 år. Jeg har en bachelor fra Norges Idrettshøgskole og jeg er utdannet Trener 1 barn gjennom NGTF. I tillegg har jeg sikringskurs i både trampett og tumbling, samt flere kurs innenfor show og oppvisningsturn.

Merete Aleksic:
(inntil for veldig kort tid siden fortsatt Merete Håkonsen, derfor står det det overalt ellers hvor jeg har lagt inn noe om henne...)

(Dessverre ikke fått noe bilde av henne, og selv om jeg ANTAR at hun ikke ville ha noe imot det vil jeg ikke finne et og legge ut på egenhånd)

Sitat
Merete Aleksic, er 25 år og kommer fra Nes. Jeg har vært aktiv utøver i cheerleading i 12 år, og har også vært trener i de 9 siste av disse årene.

Treneroversikt, hvem er der når:
Onsdag 12-15Onsdag 17-20Torsdag 12-15Torsdag 17-20Fredag 12-15Fredag 17-20Lørdag 10-13Lørdag 15-18Søndag 10-13Søndag 15-18
Børre JensenBørre JensenBørre JensenBørre JensenBørre JensenBørre JensenBørre JensenBørre JensenBørre JensenBørre Jensen
Mari AspMari AspMari AspMari AspMari Asp
Vibeke AndreassenVibeke AndreassenVibeke AndreassenVibeke Andreassen
Frida ForbergFrida ForbergFrida Forberg
Merete HåkonsenMerete HåkonsenMerete Håkonsen

Dette oppsette gjør da at jeg antageligvis må endre litt på gruppene underveis da det ikke er like mange trenere til gruppene hver økt... Og at det blir gjennomført som oppsatt her fordrer også at jeg får noen flere påmeldte til (det nærmer seg mange nok til at jeg kan gjennomføre som oppsatt, men mangler fortsatt litt...). Vil nå ta vekk en trener noen av øktene for å få det til å gå opp økonomisk!! Er likevel ofte en trener eller mer per 5. utøver...

Priser:
500,- kr per dag
300,- kr per økt

(Må melde på minst 3 dager for å få være med; 2 økter = 1 dag, d.v.s. f.eks 2 økter og 2 dager = 3 dager. Fordel om (ønsket at!!) man melder seg på/er med på alt.)

Rabatter:
2-4 utøvere meldt på sammen: 5 % rabatt
5 eller fler: 10 % rabatt
10 eller fler: 15 % rabatt
20 eller fler: 20 % rabatt

Må ha rundt 20 utøver i snitt hver dag for at det skal gå rundt:
Blir det mindre enn det kan jeg bli nødt til å avlyse! Blir det vesentlig fler enn 20 må jeg ha inn flere trenere, så da kan
man bli plassert på "venteliste" til jeg har fått inn trenere. (Gi meg gjerne "foreløpige" påmeldinger etterhvert om dere ikke får svar fra
alle dere forsøker å få med, da vil jeg "holde av" plasser etterhvert som dere bekrefter...) Det vil være et endelig tak på 50 (og kanskje 40, må se litt på det hvis vi skulle komme dit). (Om jeg får for få påmeldte til å gjennomføre turnsprell-camp, men en del påmeldte likevel, vil jeg nok gjøre det om til "vanlige" turnsprell-treninger. Det vil da sannsynligvis bli treninger onsdag, torsdag og fredag kl. 15.00-17.00 og 18.00-20.00 og lørdag/søndag kl.10-00-12.00 og 13.00-15.00 eller 11.00-13.00 og 14.00-16.00. Prisene vil da bli som for vanlige turnsprell, og de som har meldt seg på tilsvarende turnsprell-camp-treninger vil få 10% ekstra rabatt på de treningene, om de ønsker å være med på det likevel. Gi beskjed ved påmelding om det er aktuelt å være med om det blir "bare" vanlig turnsprell også!

Treningen vil normalt være en halvtime oppvarming og så 3 femti-minutters "timer" med diverse aktiviteter i hver økt. Det vil
også normalt være minst en time med turn i hver økt, og alle skal få "sin" aktivitet (forutsatt at jeg får på plass en cheertrener...) en
gang hver dag. Tenker også å ha to gruppeoppsett, ett før og ett etter pausen. Før pausen vil jeg forsøke å blande gruppene med både grener og klubber, etter pausen vil det bli delt etter gren (men vil fortsatt gjerne blande klubber om jeg har mer enn en klubb påmeldt i hver gren). Første økten fredag og søndag skulle også bli i Hammer Turns turnhall (ligger sammen med Kjennhallen); kan da trenge hjelp til frakt av utøverne fra Kjennhallen til Lahaugmoen de dagene. (Jeg har ikke fått bekreftet hallen annet enn muntlig, men det SKAL være på plass...)

Vil nok også ihvertfall bruke den første timen på den aller første økten og den siste timen på den aller siste økten til å ha felles
opplegg. I begynnelsen litt for å kunne se på hva som vil være fornuftige gruppeinndelinger, og la utøverne bli litt kjent med
hverandre. Den siste timen vil bli for å få en felles "avslutning", men om det vil bli små-konkurranser, oppvisninger, begge deler, eller
noe helt annet har jeg ikke bestemt ennå.

Håper det høres interessant ut, og at folk vil melde seg på. Det KAN bli stor pågang så det kan være lurt å melde seg på raskt... Jeg må nesten ha avklart rundt førstkommende fredag om det blir noe av eller ikke uansett (både i forhold til treneren som skal bidra og hallene jeg skal bruke). (Kan være jg kan avvente til mandag, men det er nok det lengste jeg kan strekke det.Om det fortsatt er plass, og det blir gjennomført går det selvsagt an å melde seg på etter dette også, men det kan som sagt være det blir en viss pågang, så vil ikke anbefale å vente med å melde på om man ønsker å være med...

Vil ha påmeldinger på mail hit (turntimer@gymbo.no) og helst samlet fra hver klubb, da gjerne på et regneark. Trenger navn og alder/fødselsår på utøverne, og gjerne en kommentar om nivå og hva de
ønsker å trene på ihvertfall for turningen. Så trenger jeg fakturaadresse for betalingen, og jeg skal helst ha betalt FØR
samlingen/campen starter. Om utøverne vil ha fakturaer hver seg får de som vil ha egne fakturaer selvsagt ikke rabatt for å ha meldt på sammen (og de vil heller ikke telle mot antallet for å få rabatt...).

Om noe er uklart, eller dere lurer på noe er det bare å ta kontakt!

Noen presiseringer:
Jeg regner egentlig med en 10-årsgrense(nedre) for å melde seg på! Men både den 10-årsgrensen, og forutsetningen om å måtte melde på minst 3 dager totalt (men vil som sag anbefale å være med på alt, ellers kan det bli vanskelig for meg å få satt opp et "balansert" treningsopplegg), er ikke absolutte! Hvis det er fornuftige grunner til å gi "dispensasjon" vil jeg nok gjøre det så lenge jeg får en fornuftig trenerdekning etc. likevel. Men spør før/si ifra når dere melder på, så skal dere ihvertfall få svar fort!
« Siste redigering: Onsdag, 16. August 2017, 01:31 av gymbo »
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
Sv: Turnsprell-camp sommeren 2017!!
« Svar #1 på: Lørdag, 12. August 2017, 20:47 »
Har da fått på plass en cheer-trener også, og lagt ut info om hvilke trenere som er med når (forutsatt at jeg får mange nok påmeldte til å gjennomføre fullt opplegg).

Trenger som sagt noen påmeldte til før jeg kan gjennomføre helt som oppsatt, men det nærmer seg!
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!

Utlogget Maja

• Nybegynner
  • *
« Svar #2 på: Søndag, 13. August 2017, 22:43 »
Hei! Jeg ble usikker på hvordan jeg skulle melde på, men har nå sendt mail med påmelding av 3 jenter til turntimer@gymbo.no og håper det var riktig :-).
Vennlig hilsen Jorun Dieserud

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
« Svar #3 på: Mandag, 14. August 2017, 14:39 »
Har da bekreftet alle treningene, men har flyttet gropøkten søndag til Lahaugmoen isteden, og vil ta vekk en trener noen av øktene.

ABSOLUTT siste frist for å melde seg på blir nå innen kl. 23.59 mandag 14. august!!
MVH
Børre

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
« Svar #4 på: Tirsdag, 15. August 2017, 13:40 »
Da har jeg oppdatert tabellen over trenere, og den skulle nå være korrekt. (Hvis noe vil jeg eventuelt sette på flere trenere igjen, men det skulle ihvertfall bli de trenerne som nå står oppført hver økt.)
MVH
Børre

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
« Svar #5 på: Tirsdag, 15. August 2017, 15:17 »
Da skulle jeg ihvertfall tro treneroversikten er korrekt (har da lagt inn en trener en økt til igjen).
MVH
Børre

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
« Svar #6 på: Onsdag, 16. August 2017, 01:32 »
Har da fått på plass noen beskrivelser av trenerne også...

(...og bilder av de fleste.)
MVH
Børre