Skrevet av Emne: Stunt, kast, pyramider, dans e.l. for avstemning?  (Lest 2077 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Stunt, kast, pyramider, dans e.l. for avstemning?
« på: Mandag, 30. April 2007, 02:37 »
Kunne tenke meg å sette opp en avstemning for kuleste/beste/artigste "del" av cheer-, cheerdance- eller GS-rutine under NM. Men da trenger jeg litt filmer av disse tingene så folk kan sammenligne skikkelig. Svar på denne posten her og legg ved en video av "delen" du synes fortjener plass i avstemningen (må være under 2000 kB), eller skriv en beskrivelse her (så jeg slipper å få 14 videoer av det samme...) av hva du sender inn og send meg en mail med videoen.

Dere bør følge noen enkle retningslinjer når dere sender inn:

• Det må være en viss kvalitet på videofilen. Det betyr at det helst ikke bør være filmet med mobiltelefon. Er kvaliteten god er det likevel det viktigste.
  • Den må ikke være for lang! 10-15 sekunder bør være lenge nok til å vise det.
  • Ha gjerne med en forklaring om hvorfor du synes den er bra/kul/artig.
  • Og ha ihvertfall med lag og kategorien de stilte i!

Hvis noen skulle ha innvendinger mot noen av filene som blir lagt ut, så rapporter innlegget, så vil den bli fjernet (forutsatt at du har grunnlag for å kreve den fjernet selvsagt).
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Sv: Stunt, kast, pyramider, dans e.l. for avstemning?
« Svar #1 på: Torsdag, 3. Mai 2007, 04:36 »
Hmm, skjedde det ingenting spennende under NM?

Eller var det ingen som hadde med skikkelige videokameraer?

Det er jo også en viss mulighet for at folk var for opptatt med selve konkurransen til å ha tid til å filme noe særlig. Men det finnes vel en del filmer på youtube, så noe må da ha blitt filmet!?! Jeg vet om enkelte ting jeg kunne tenke meg å hatt med i en eventuell avstemning, men jeg har ingen skikkelig video av det. Jeg kunne sikkert fått tak i noen videofiler fra youtube og redigert på dem selv, men de blir degradert allerede i det øyeblikket de lastes opp, så ytterligere redigering på dem vil ihvertfall gi dårlig resultat. For ikke å snakke om at jeg ikke ville ha noen som helst for for rettighet til filmen i utgangspunktet!

Jeg vet det er et ganske vidt spekter jeg åpner for å stemme over her, og det vil sikkert bli som å forsøke å sammenligne epler og bananer, men det kan jo være gøy det også...

Vet ikke om dette vil ha noen særlig effekt på bidragsiveren, men de som foreslår minst to klipp som blir med i avstemningen (vil sannsynligvis bestå av ca. 10 klipp, hvis det sendes inn såpass) vil få en gymbo.no-mailkonto med 500 Mb plass og ingen restriksjon på størrelse på mottatte (annet enn tilgjengelig plass av de 500 Mb) og sendte mail (noe restriksjon via web-mail). Innsenderen av forslaget som vinner avstemningen vil få det samme.

Send inn bare filmer du har rettigheter til (m.a.o. ting du har filmet), eller sørg ihvertfall for å ha avklart det med den som har filmet. Sørg gjerne for å ha avklart det med de som er med på filmen også. Varsle gjerne hvis noen bryter med dette.

Og sånn at det er sagt; jeg vil ikke være ute etter å "ta" noen som eventuelt kommer til å bryte dette; om innlegget ditt skulle bli slettet fordi noen mener du har brutt dette, vil det ikke skje noe mer, medmindre det tydelig ligger "vond vilje" bak; i hvilket tilfelle innlegget nok vil bli slettet uten varsling også...
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!