Skrevet av Emne: Regler  (Lest 11282 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Regler
« på: Mandag, 9. April 2007, 23:10 »
Det vil komme mer her etterhvert, men foreløpig er det først og fremst 1 regel som gjelder:

Opptre dannet!!

Ellers vil jeg be om at dere ikke misbruker avstemnigsmulightetene. Sjekk i det minst om noen andre har laget en tilsvarende avstemning først!

Og det er LOV å bruke stavekontrollen! (Den fungerer i det språket du har satt opp i profilen din i, så det kan være greit å forandre den til engelsk hvis du skal poste et engelsk innlegg!!

Hvis du forsøker å registrere et navn som er reservert, kan du sannsynligvis få det likevel hvis det er en fornuftig grunn til at du skal få det. Hvis det gjelder et navn som inneholder noe som også er navnet på et lag må du få trener eller tilsvarende i laget til å sende administrator en mail, så vil det bli registrert. (Har du en personlig grunn til å få bruke navnet sender du på samme måte en mail til administrator.)
« Siste redigering: Mandag, 16. April 2007, 14:23 av gymbo »
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!