Skrevet av Emne: Sommerturnsprell 2011: Nå-har-jeg-kjedet-meg-lenge-nok-i-sommerferien-turnsprell  (Lest 1455 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Her er tider og øvrig info for sommerturnsprell 2011 (del 2):

Sommerturnsprell 2011: Nå-har-jeg-kjedet-meg-lenge-nok-i-sommerferien-turnsprell:

Treninger ingen har meldt seg på foreløpig (hvis ingen melder seg på kan de bli avlyst!)
Bekreftede tider
Avlyste tider

• Torsdag 28. juli: To økter: 11.00-13.00 og 18.00-20.00
  • Søndag 31. juli: To økter: 11.00-13.00 og 14.00-16.00
  • Hvis det er stor interesse/etterspørsel kan det bli noe mer trening i juli, men da må folk si ifra fort! (ikke lengre aktuelt)

I pausene vil det stort sett være mulig å oppholde seg i hallen om ønskelig (men det er ikke å anbefale i 5-timers-pausen!!!) . Det er mulig å lage varm drikke i rom i tilknytning til hallen, og det er mulig å sitte og spise, men det er egentlig ingen mat-tilberedingsmuligheter ut over det.

I forhold til priser og påmelding:
En økt er en to-timers trening, en dag er to treningsøkter samme dag.
"Helg" er begge treningene som er satt opp her til nå.
"Sommerturnsprell 2011" er ved minst 3 dager under de tre delene med sommerturnsprell i sommer.

Priser:
Per person:
  • Pris treningsopplegg en økt: 200,-
  • Pris treningsopplegg en dag: 350,-
  • Pris "Helg": 650,-
  • Pris "Sommerturnsprell 2011": 300,- kroner per dag (ved minst 3 dager trening)
  • Pris "Turnsprell 2011": 4000,- minus 40% fra og med Sommerturnsprell 2011 (denne delen): 2400,-(gir fri trening på alle treninger fra nå (med tidligere deler også er prisen noe høyere) på "Turnsprell 2011" (link))

Det er også mulig å møte opp på bekreftede treninger uten å ha meldt på på forhånd, men da er prisen 300,- per økt og 500,- per dag, per person (kontant betaling), uten mulighet for noen rabatt! Og det forutsetter selvsagt også at det er plass!!

Rabatter:
  • Hvis dere melder på og betaler for 2-4 personer sammen får dere 5% rabatt
  • Hvis dere melder på og betaler for 5-9 personer sammen får dere 10% rabatt
  • Hvis dere melder på og betaler for 10 eller flere personer sammen får dere 15% rabatt
  • Hvis dere melder på og betaler for 2 eller flere deler (= økter, dager eller en kombinasjon) sammen får dere 5% ekstra rabatt (legges til eventuelle andre rabatter)

Hvis det kommer inn fler påmeldinger enn enn det jeg er bekvem med i forhold til trenerdekning eller total plass, vil dere likevel bli registrert og stå på "venteliste" til jeg får bekreftet flere trenere (eller jeg eventuelt får av-meldinger igjen). Dette vil dere selvsagt få beskjed om på mail når dere melder dere på!

Faktura vil bli sendt ut når man har fått bekreftet plass.

Påmelding gjøres på mail til: turntimer@gymbo.no
Påmeldingen må inneholde antall personer (med navn og kontaktinfo, gjerne mobilnummer, e-post og alder, gren og lag, på alle utøverne), hvilke økter/dager den enkelte skal være med på, samt fakturaadresse til en person som er myndig*. (Vil bli sendt på mail, men trenger likevel postadresse. Mailadressen skal da også være på den personen som er myndig.)

*Jeg vil helst ikke sende faktura til umyndige personer. Det naturlige vil da normalt være at det er en forelder/foresatt, eller trener/leder (som er myndig), som vil foreta påmelding, og også stå som fakturamottaker.

Påmeldingsfrist:
Fristen er senest dagen før hver enkelt trening, men treninger kan bli avlyst om ingen har meldt seg på innen en uke før. (Og husk at du må rekke å kunne få bekreftelse før påmeldingen er "endelig", så den bør komme to dager før hver enkelt trening! Og det kan bli vanskelig å få øket trenerdekningen hvis dere er mange som melder på veldig kort tid før...)

Jeg trenger den informasjonen som er indikert over her, så enten må dere være sikre på at jeg har den fra før, eller så må dere avgi den. Gi gjerne tilbakemelding om hva de forskjellige kan og/eller ønsker å trene på i påmeldingen også. Vil også for ordens skyld legge til at påmeldingene i utgangspunktet er bindende (unntak vil være f.eks. være legeerklæring e.l.).

Dere skal rimelig umiddelbart få bekreftelse når dere melder dere på, også om dere havner på "venteliste"; se over. Om dere ikke skulle få det "raskt nok", kan dere sende meg en melding på 90951633. Får dere ikke en bekreftelse er dere heller ikke meldt på!

De som allerede ER medlemmer av forumet kan enkelt stille eventuelle spørsmålene her. De som ikke er medlemmer ennå kan gjerne melde seg inn så de kan poste her. Dere kan også sende spørsmål rundt treningen til den samme mailadressen som brukes til påmelding.

Jeg vil gjerne ha bekreftet hvilke økter de som allerede er meldt på hele "Turnsprell 2011" skal være med på også, så de som er meldt på det bør også gjerne sende en "påmelding" til "Sommerturnsprell 2011".

For ytterligere informasjon om treningsopplegg og utstyr i hallen se gjerne posten om "Vinterferieturnsprell 2011" (link)
« Siste redigering: Fredag, 22. Juli 2011, 02:58 av gymbo »
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!

Utlogget gymbo

• Overall boss!
  • Administrator
  • Heltemedlem!
    • GYMBO's forum for turn, cheer o.l.
Da har jeg bekreftet begge øktene begge dagene på turnsprellene i juli (28. og 31.).
MVH
Børre

Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille! Hjelp, jeg klarer ikke å stå stille!